Skip to content

Müügitingimused

Veebipoe VITRAAZ.EE (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ KLAASINTERJÖÖR (registrikood 10822097), Asukohaga Laki 9a, Tallinn.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Kauba eest tasumise kord
Kõik Vitraaz.ee e-poes märgitud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
Tellimuse eest tuleb tasuda kogusummas koheselt peale ostu sooritamist, v.a juhul, kui ostja soovib kauba eest tasuda arve alusel.

Tasuda on võimalik järgmistel meetoditel:
*Maksmine pangaülekande abil pangalingilt kas Swedpangas, SEB Pangas või Nordea Pangas või Coop pangas (võimalik ainult Eesti pangakonto omamise korral);
*Maksmine Mastercard ja Visa krediitkaardi või deebet-krediitkaardi abil;
*Maksmine arve alusel. Kui tellimuse eest soovitakse maksta arve alusel, tuleb tasuda kauba eest 7 kalendripäeva jooksul peale arve väljastamist. Kui arve ei ole tasutud 7 kalendripäeva jooksul, tühistatakse tellimus.

Kui arvelduskontole laekuv summa on madalam, kui kauba eest nõutav summa, teavitab Vitraaz.ee sellest Klienti ning palub puudu oleva summa tasuda.
Enne maksmist kuvatav hind sisaldab makse ja saatmiskulusid.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest vitraaz.ee omaniku Klaasinterjöör OÜ arvelduskontole.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti
Välisriikidest tehtud tellimuste tarne toimub pooltevaheliste kokkulepete alusel.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Tellimus postitatakse, kui makse on laekunud Vitraaz.ee omaniku Klaasinterjöör OÜ kontole
Kaup pannakse posti kolme ( 3) tööpäeva jooksul, kuid mitte hiljem kui seitse ( 7 ) tööpäeva alates tellimuse vormistamisest ja makse laekumisest kui kaup on laos olemas.

Kui tellitud kaup on laost otsas (vastav märge on toote juures kuvatud ), kuid tootmisel, siis teavitab müüja ostjat kolme tööpäeva jooksul telefoni või e-kirja teel pikemast tarneajast, mis ei ole pikem kui 21 päeva
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.


*Kaup saadetakse kliendi poolt valitud asukohaga Itella Smartpost pakiautomaatidesse. Kauba saabumisel pakiautomaati edastab SmartPost kliendile teavituse SMS sõnumiga Smartpost toimetab paki kohale teie poolt valitud pakiautomaati. Hilisem kättesaamiskoha muutmine ei ole võimalik.

Palun jälgige, et tellimuse sisestamisel on kontaktandmed esitatud korrektselt. Vitraaz.ee ei
vastuta toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituse eest juhul, kui see on tingitud sisestatud
andmete ebatäpsusest või ebaõigusest.

*Kaubale on võimalik ka ise järgi tulla, etteteatamisega tööpäeviti 10.00-16.00 Aadressile Laki 9a, Tallinn, Klaasinterjöör OÜ stuudiosse.

*Kauba, mis ei mahu pakiautomaati saab tellida kulleriga.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: (taganemisavaldus) ning saata see e-posti aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Taganemise avalduse võib esitada ka vabas vormis e-mailile info@vitraaz.ee

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Tulenevalt vitraaz.ee e-poes müüdava kauba iseloomust, peab tagastatav kaup olema originaalpakendis ning kindlalt suletud . Juhul kui need tingimused ei ole täidetud, kaotab Klient taganemisõiguse. Kui vitraaz.ee on kätte saanud Kliendi poolt tagastatud kauba, kohustub Klaasinterjöör OÜ tasutud summa (k.a postikulu) tagastama viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Personaliseeritud tooteid ( graveeringute või eridisainiga ) ei ole võimalik tagastada.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates ekirja aadressile info@vitraaz.ee või helistada telefonil: +372 56685878.

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba.
Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa. Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@vitraaz.ee või helistada telefonil: +372 56685878.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Teenuste kättesaadavus ja intellektuaalne omand

Vitraaz.ee teeb kõik endast oleneva, et veebikeskkonnas oleks võimalik teenuseid kasutada, kuid vahel ei pruugi see võimalik olla (võivad esineda tehnilised tõrked, katkestused vms). Seetõttu ei saa vitraaz.ee tagada ega taga, et veebikeskkond Vitraaz.ee on alati kasutusvalmis ja töökorras.

Klaasinterjöör OÜ logo ning e-poes müüdavad kaubad on kaitstud vastavalt Eestis kehtivatele õigusaktidele. Igasugune kaubamärgi kasutamine ilma selle omaniku loata on keelatud, v.a. kui seadusega on sätestatud teisiti.

Autoriõigusega või muude intellektuaalomandi õigustega on kaitstud veebikeskkonnas kuvatavad fotod, tooted ja muu materjal, mille kohta ei ole eraldi märgitud, et tegemist on vabalt kasutatava materjaliga. Selliste materjalide kopeerimine, levitamine või muul moel kasutamine muuks kui isiklikuks otstarbeks ilma õiguste omaniku nõusolekuta on keelatud, v.a. kui selline õigus tuleneb seadusest.